Τι αποφεύγουν οι διανοητικά ισχυροί άνθρωποι


Σίγουρα, ψυχική δύναμη αντανακλάται σε αυτό που κάνεις.

Είναι σα να βάζουμε τα πράγματα σε μια προοπτική και να αντιμετωπίζουμε τους φόβους που έρχονται μέσα απο την πράξη.
Στο βιβλίο της η Amy Morin που ονομάζεται "13 πράγματα που οι διανοητικά ισχυροί άνθρωποι δεν κάνουν" γράφει ότι οι αναπτυσσόμενη ψυχική δύναμη είναι ένα «τρίπτυχο». Πρόκειται για τον έλεγχο των σκέψεων, της συμπεριφοράς και των συναισθημάτων.

  • Δεν σπαταλούν το χρόνο στο να λυπούνται τον εαυτό τους.

Όταν στεναχωριέσαι για τον εαυτό σου είναι αυτοκαταστροφικό. Η αυτολύπηση εμποδίζει να ζείς μια γεμάτη ζωή. Είναι σπατάλη χρόνου, δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα, και πονάει τις σχέσεις σας.
Το κλειδί είναι να δείτε την καλή πλευρά στον κόσμο, και θα αρχίσετε να εκτιμάτε ότι έχετε. Ο στόχος είναι να ανταλλάξετε την αυτολύπηση με ευγνωμοσύνη.

  • Δεν προδίδετε τη δύναμή σας.

Οι άνθρωποι αφήνουν τη δύναμή τους όταν δεν έχουν άλλα σωματικά και συναισθηματικά όρια. Θα πρέπει να βρούν δύναμη για τον εαυτό τους και να οριοθετήσουν τη γραμμή αντοχής τους όταν είναι απαραίτητο. Εάν άλλοι άνθρωποι έχουν τον έλεγχο των ενεργειών σας, τότε αυτοί καθορίζουν την επιτυχία. Είναι σημαντικό όμως να παρακολουθείτε και να εργάζεστε για τους στόχους σας.

  • Δεν διστάζει από την αλλαγή.

Υπάρχουν πέντε στάδια της αλλαγής. Ο στοχασμός, η περισυλλογή, η προετοιμασία, η δράση και η συντήρηση.
Μέσα απο κάθε ένα από τα πέντε βήματα που είναι ζωτικής σημασίας, κάνουμε αλλαγές. Μπορεί να είναι τρομακτικό στην αρχή, αλλά όποιος κάνει πίσω εμποδίζει την ανάπτυξη. Όσο περισσότερο περιμένετε, τόσο πιο δύσκολο γίνεται. Άλλοι άνθρωποι θα σας ξεπεράσουν.

  • Δεν επικεντρώνεστε σε πράγματα που δεν μπορείτε να ελέγξετε.

Αισθάνεστε ασφαλές όταν έχετε τα πάντα υπό έλεγχο, αλλά σκέφτείτε ότι τραβώντας πάντα το σκοινί στα άκρα μπορεί να καταστεί προβληματικό. Προσπαθώντας να έχετε τον έλεγχο των πάντων είναι πιθανό να έχετε την απάντηση στο άγχος.
Αντί να επικεντρώνεστε στη διαχείριση του άγχους σας, προσπαθήστε να ελέγξετε το περιβάλλον σας. Μετατοπίζοντας την εστίαση μακριά από πράγματα που δεν μπορείτε να ελέγξετε, μπορεί να δημιουργήσετε, λιγότερο άγχος, καλύτερες σχέσεις, νέες ευκαιρίες, μεγαλύτερη επιτυχία, και ικανοποιητική ζωή.

  • Δεν ανησυχείτε αν θα ευχαριστήσετε τον καθένα.

Συχνά κρίνουμε εξετάζοντας το τι σκέφτονται οι άλλοι για εμάς, το οποίο είναι το αντίθετο της ψυχικής ανθεκτικότητας. Υπάρχουν τέσσερα χαρακτηριστικά που κάνουν το γεγονός ανέφικτο. Είναι χάσιμο χρόνου. Οι άνθρωποι που θέλουν να ευχαριστήσουν τους άλλους είναι χειραγωγήσιμοι. Πάντα θα υπάρχουν θυμωμένοι ή απογοητευμένοι και σίγουρα εσείς δεν μπορείτε να ικανοποιήσετε τους πάντες. Απορρίπτοντας αυτή τη νοοτροπία, θα σας κάνει ισχυρότερο και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

  • Δεν φοβάστε να αναλάβετε υπολογισμένα ρίσκα .

Οι άνθρωποι συχνά φοβούνται να πάρουν ρίσκα, συναισθηματικά, κοινωνικά, οικονομικά, ή επιχειρησιακά. Η έλλειψη γνώσης σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού του κινδύνου οδηγεί σε αύξηση του φόβου.
Αναλύστε καλύτερα τον κίνδυνο, και ρωτήστε τον εαυτό σας τις ακόλουθες ερωτήσεις.
-Ποια Είναι τα πιθανά έξοδα; -Ποια Είναι τα πιθανά οφέλη;
-Πώς Αυτό θα με βοηθήσει να επιτύχει το στόχο μου; -Ποιές είναι οι εναλλακτικές λύσεις;
-Πώς θα ήταν αν το καλύτερο σενάριο γινόταν πραγματικότητα; -Ποιο Είναι το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσε να συμβεί, και πώς θα μπορούσα να μειώσω τον κίνδυνο σε αυτό που θα συμβεί;
-Πώς θα ήταν αν το χειρότερο σενάριο γινόταν πραγματικότητα; -Πόση σημασία θα είχε αυτή η απόφαση σε πέντε χρόνια;

  • Δεν μένετε στο παρελθόν.

Το παρελθόν ανήκει στο παρελθόν. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να αλλάξετε ότι συνέβη. Η εμμονή στο παρελθόν μπορεί να είναι αυτοκαταστροφική, και να σας εμποδίζει να απολαμβάνετε το παρόν και το σχεδιασμό του μέλλοντος. Δεν λύνει τίποτα, και μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη. Μπορεί όμως να υπάρξει ένα όφελος. Λαμβάνοντας υπόψη τα πραγματικά περιστατικά και όχι τα συναισθήματα, και κοιτάζοντας μια κατάσταση από μια νέα οπτική γωνία μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη.

  • Δεν κάνουν τα ίδια λάθη ξανά και ξανά.

Αντανακλώντας το παρελθόν μας εξασφαλίζει ότι δεν θα επαναληφθούν τα λάθη. Είναι σημαντικό να μελετήσουμε τι πήγε στραβά, τι θα μπορούσε να γίνει καλύτερο, και πώς να το κάνουμε διαφορετικό την επόμενη φορά.
Οι διανοητικά ισχυροί άνθρωποι αποδέχονται την ευθύνη του λάθους και καταγράφουν σχέδιο για να αποφευχθεί το ίδιο λάθος στο μέλλον.

  • Δεν φθονούν την επιτυχία των άλλων ανθρώπων.

Η δυσαρέσκεια είναι όπως ο θυμός που παραμένει κρυμμένος στη γωνία. Εστιάζοντας στην επιτυχία ενός άλλου ατόμου δεν θα ανοίξει ο δρόμο για τη δική σας επιτυχία, αφού σας αποσπά από την πορεία σας, παραβλέποντας τα ταλέντα σας, που σταδιακά σας οδηγεί στο να εγκαταλείψετε τις αξίες και τις σχέσεις σας. Ακόμα και αν γίνετε επιτυχημένος, δεν μπορείτε να παραμείνετε πάντα στο επίκεντρο των άλλων.

  • Δεν παραιτείστε με την πρώτη αποτυχία

Η επιτυχία δεν είναι άμεση, και η αποτυχία είναι σχεδόν πάντα ένα εμπόδιο που θα πρέπει να ξεπεραστεί. Σκέφτεστε ότι η αποτυχία δεν είναι αποδεκτή ή ότι δεν είστε αρκετά καλός. Αυτή η εικόνα σας δεν αντικατοπτρίζει ψυχική δύναμη. Στην πραγματικότητα, όταν γυρίσετε πίσω μετά απο μια αποτυχία θα σας κάνει πιο ισχυρό.
**Δεν φοβούνται τη μοναξιά τους.
Η δημιουργία χρόνου με τις σκέψεις σας μπορεί να είναι μια δυνατή εμπειρία, και να παίξει καθοριστικό ρόλο να επιτύχετε τους στόχους σας. Για να γίνει κάποιος διανοητικά ισχυρός απαιτείται να διαθέσετε χρόνο μακριά απο την καθημερινότητα της ζωής και να επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη της δημιουργίας.
- Η μοναξιά στο γραφείο μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα,και να πυροδοτήσει τη δημιουργικότητα. -Κάνει καλό στην ψυχική υγεία, και προσφέρει αποκατάσταση.

  • Αισθάνονται ότι ο κόσμος δεν τους χρωστάει τίποτα.

Είναι εύκολο να θυμώσεις με τον κόσμο για τις αποτυχίες ή την έλλειψη επιτυχίας, αλλά η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν ευθύνεται για κάτι.
Η ζωή δεν είναι δίκαιη. Αν κάποιοι άνθρωποι βιώνουν περισσότερη ευτυχία ή επιτυχία από τους άλλους, -έτσι είναι η ζωή - Το κλειδί είναι να επικεντρωθείτε στις δικές σας προσπάθειές, είναι να αποδέχεστε την κριτική, αναγνωρίζοντας τις αδυναμίες σας, χωρίς να κρατάτε σκορ αποτυχιών. Συγκρίνοντας τον εαυτό σας με τους άλλους θα σας φέρει απογοήτευση.

  • Δεν περιμένουμε άμεσα αποτελέσματα.

Οι ρεαλιστικές προσδοκίες και η κατανόηση ότι η επιτυχία δεν θα συμβεί εν μία νυκτί, είναι απαραίτητη αν θέλετε να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητές σας. Οι ψυχικά ασταθής και ασθενέστεροι άνθρωποι είναι συχνά ανυπόμονοι. Υπερεκτιμούν τις ικανότητές τους και υποτιμούν το χρόνο της καθυστέρησης, περιμένοντας άμεσα αποτελέσματα.
Είναι σημαντικό να κρατήσετε τα μάτια σας στο βραβείο και να εργαστείτε σκληρά προς την κατεύθυνση των μακροπρόθεσμων στόχων σας. Θα υπάρξουν αποτυχίες στην πορεία, αλλά αν μετρήσετε την πρόοδό σας στο σύνολο, η επιτυχία θα γίνει εφικτή.


Πηγή: http://www.el.gr/
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :