ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ!



Το καλοκαίρι ήρθε και ετοιμάζεστε για την παραλία. Μερικές απλές συμβουλές για ένα καλλίγραμμο σώμα μέσα σε δύο εβδομάδες!

Το καλοκαίρι έφτασε, αλλά δεν χρειάζεται να αγχώνεστε για την εμφάνιση σας στη παραλία. Με τις παρακάτω απλές συμβουλές, σε 14 μόλις ημέρες θα θέσετε τις βάσεις για ένα ανανεωμένο, καλλίγραμμο σώμα.

Μην ξεχνάτε: Ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσετε. Σε 14 μόλις ημέρες θα έχετε ένα καλλίγραμμο σώμα!

Πρώτα διαβάστε κάποιες σημαντικές συμβουλές:

• Πρέπει σε ημερήσια βάση να καταναλώνετε τουλάχιστον 2-3 λίτρα νερού.


• Καλό είναι τα γεύματά σας να είναι: ένα πλούσιο πρωινό, ένα λογικό μεσημεριανό και ένα μικρό βραδινό. Αντί να κάθεστε μπροστά στην τηλεόραση μασουλώντας, προσπαθήστε να μην τρώτε τίποτα μετά τις 8 το βράδυ και να πέφτετε νωρίς για ύπνο.

 Σε συνεργασία με τον trainer σας δημιουργήστε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που συμβαδίζει με τη διατροφή σας και θα σας προσφέρει ένα σφριγηλό σώμα.

• Εάν θέλετε να αυξήσετε το μεταβολισμό σας και να κάψετε λίπος, δώστε τέρμα στις ατέλειωτες ώρες αερόβιας άσκησης και αρχίστε να κάνετε βάρη.

• Παραδόξως τα κρύα ντους βοηθούν το σώμα σας να καίει λίπος γρηγορότερα. Για αυτό να τα προτιμάτε.

• Πρέπει να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα. Εάν εσείς θέλετε να κοιμηθείτε περισσότερο, τόσο το καλύτερο!

• Αποφεύγετε την κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών και καφεϊνούχων ροφημάτων.

• Τρώτε σε μικρό πιάτο, έτσι οι μικρές μερίδες φαγητού θα σας φαίνονται μεγαλύτερες.

• Πρέπει να μασάτε καλά και με διάρκεια την τροφή σας χωρίς να βιάζεστε. Για να το επιτύχετε αυτό είναι καλό να μην αποσπάτε η προσοχή σας, όπως συμβαίνει όταν τρώτε την ώρα που εργάζεστε ή παρακολουθείτε τηλεόραση.


καλλιγραμμο σωμα παραλια inside


Στη συνέχεια θα βρείτε κάποιες επιλογές που μπορείτε να συνδυάσετε για να δημιουργήσετε υγιεινά και θρεπτικά γεύματα. Μην ξεχνάτε όμως ότι οι μερίδες πρέπει να είναι σχετικά μικρές, σε λογικά βέβαια πλαίσια. Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε τις ίδιες επιλογές κάθε μέρα, μπορείτε να αλλάζετε. Όμως αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι δεν μπορείτε να τις επιλέξετε όλες μαζί, αλλά μία κάθε φορά. Κι όποτε φοβάστε ότι οι διατροφικές σας συνήθειες έχουν αρχίσει να ολισθαίνουν, απλά ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες που βγάλατε στην παραλία με το μαγιό σας το προηγούμενο καλοκαίρι. Έτσι θα έχετε ένα ακόμη κίνητρο να αντισταθείτε στα ολισθήματα!



Πρωινό:

• Μιλκ σέικ με φρούτα
• Αβοκάντο
• Μία φέτα ψωμί σίκαλης
• Βραστά ή ψητά αυγά
• Βρασμένη βρώμη με φρέσκα φρούτα, όπως μπανάνες

Σνακ:

• Φρέσκα φρούτα, όπως καρπούζι, αχλάδια, μάνγκο, φράουλες ή μήλα
• Ξηροί καρποί και σταφίδες
• Γιαούρτι
• Χούμους
• Μπαστουνάκια λαχανικών όπως καρότα και πιπεριές

Μεσημεριανό:

• Σαλάτα με ελάχιστη σος
• Χειροποίητο σούσι με ελάχιστες σταγόνες σάλτσας σόγιας
• Ψητές πατάτες με γιαούρτι

Σνακ:

• Ένα φρέσκο φρούτο όπως ακτινίδιο, πορτοκάλι ή μήλο
• Σέλινο
• Μια χούφτα αμύγδαλα
• Παντζάρια

Βραδινό:

• Μαγειρεμένο στήθος κοτόπουλου
• Μαύρο ρύζι με λαχανικά
• Φρέσκια σαλάτα τόνου
• Σαλάτα με μαύρα φασόλια
• Σπανάκι με αυγό
• Ψάρι με μπρόκολο

Αν ακολουθήσετε αυτές τις συμβουλές θα δείτε απτά αποτελέσματα μέσα σε 14 ημέρες. Χαρείτε το καλοκαίρι με το νέο σας καλλίγραμμο σώμα και συνεχίστε την προσπάθεια για να έχετε ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία!

Μοιραστείτε και με τους φίλους σας αυτό το υγιεινό πρόγραμμα διατροφής.


Πηγή: http://holmesplace.gr/gr/
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :